Aanmelden   



Waar kan ik het product bekijken?
Kan er later nog een borstwering toegevoegd worden?
Kan men de kleur van de glazen treden later nog wijzigen?
Hoeveel tijd neemt de montage in beslag?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Welke betalingswijzen worden aanvaard?
Hoe gebeurt de levering?
Kan ik zelf mijn bestelling verwijderen?
Wat doe ik bij de ontvangst van mijn bestelling? Wat als het materiaal beschadigd is?
Geldt er een productgarantie?
Ik vond geen antwoord op mijn vragen.

Product

Waar kan ik het product bekijken?
De Do-Up trappen kunnen bezichtigd worden in de showrooms van het Metalstep netwerk op volgende adressen :
Floreffe – Z.I Rue des Artisans 10 in 5150 Floreffe
Deinze – Europalaan 24A in 9800 Deinze
Rijsel – Rue Garibaldi 20 in 59000 Rijsel
De openingsuren staan vermeld op de website.

Kan er later nog een borstwering toegevoegd worden?
Ja, er kan altijd nog een borstwering aangebracht worden na de montage van uw trap.

Kan men de kleur van de glazen treden later nog wijzigen?
Ja, u hoeft enkel de gekleurde kleefband op de treden te vervangen.

Montage

Hoeveel tijd neemt de montage in beslag?
Reken op een namiddag om uw Do-Up trap te monteren.

Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Vul de afmetingen in onder « configuratie » in de voorziene velden. Start vervolgens de simulatie en bekijk uw trap. Nu kunt u nog andere opties kiezen (zoals soort en kleur treden – dit laatste uitsluitend voor glas). U kunt ook een borstwering toevoegen. Vervolgens klikt u op « Mijn bestelling » en volgt u de richtlijnen.


Betaling

Welke betalingswijzen worden aanvaard ?
Wij aanvaarden alleen nationale of Europese overschrijvingen. Zodra wij uw bestelling ontvangen, sturen wij u een factuur met de bankgegevens van Do-Up.


Levering

Hoe gebeurt de levering?
Wij leveren uw Do-Up trap op het adres dat u opgaf bij de bestelling. De leveringskosten ontvangt u in een tweede bericht bij de bevestiging van uw bestelling.


Kan ik zelf mijn bestelling verwijderen?
Neen, momenteel kunt u zelf uw bestelling niet verwijderen.


Ontvangst bestelling

Wat doe ik bij de ontvangst van mijn bestelling? Wat als het materiaal beschadigd is?
Controleer bij de ontvangst meteen uw bestelling. Is het product beschadigd, dan is de eenvoudigste manier om de bestelling te weigeren. Stelt u beschadiging vast binnen de 24 uur na ontvangst, neem dan contact op met onze diensten om dit te melden. Wij vertellen u dan wat u moet doen.


Garantie / Dienst-na-verkoop (DNV)

Geldt er een productgarantie?
Er geldt een waarborg van 1 jaar op de treden en van 3 jaar op de structuur van onze Do-Up trappen. Raadpleeg het luik « garantie » voor meer informatie over dit onderwerp.


Ik vond geen antwoord op mijn vragen.
Stuur een e-mail naar info@do-up.be Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.





Met een simpele muisklik bepaalt u zelf - aan de hand van diverse opties - de stijl van uw Do-Up trap, die mooi aansluit bij uw interieur. In functie van de maten kiest u eveneens het comfortniveau van uw trap (dat wordt bepaald door het maximale aantal treden).
 
CONCEPT
Voorstelling
Technologie
Rechtstreekse verkoop
Showrooms
MIJN 3D TRAP
Configuratie
Opmeten
De kleuren
De patronen
Assemblage stappen
MIJN BESTELLING
Identificatie
Betalingswijze
Levering
BLOG F.A.Q. PRAKTISCHE INFO
Contact
Privacy
© 2011 Do-Up – Alle rechten voorbehouden - Bezoek ook Metalstep website